Duchovní nástupce modelů Benelli-MotoBi Imperiale z 50. let minulého století.
Klasický styl, moderní komfort
V modelu Imperiale 400 se dokonale snoubí klasický design s moderním komfortem. Jeho vintage vzhled, podtržený kulatým retro světlometem a chromovanými akcenty, vnese do vaší jízdy nostalgii a zároveň zajistí komfortní zážitek. Ergonomické sedadlo a vzpřímená jízdní poloha zpříjemňují dlouhé jízdy.
Nadčasová elegance
Imperiale 400 má klasický kulatý světlomet, který kombinuje nadčasovou eleganci s moderní účinností. Tento světlomet zajišťuje vynikající viditelnost při nočních jízdách a zvyšuje bezpečnost i styl. Velké a jasné blinkry mu dodávají retro šarm a zároveň nabízejí jasnou signalizaci.
Výkonný a spolehlivý motor
Srdcem modelu Imperiale 400 je robustní a spolehlivý jednoválcový čtyřtaktní motor. Se zdvihovým objemem 374 cm3 a výkonem 21 HP při 5500 ot/min zajišťuje plynulou a efektivní jízdu. Elektronický systém vstřikování paliva zvyšuje výkon a spotřebu paliva, takže je ideální pro dojíždění do města i cestování na dlouhé vzdálenosti.
Vintage kokpit s moderní technologií
Přístrojová deska modelu Imperiale 400 krásně spojuje vintage estetiku s moderní technologií. Je vybaven kombinací analogových a digitálních displejů, které poskytují všechny potřebné informace na první pohled. Retro ciferníky umocňují jeho klasický vzhled, zatímco digitální údaje zajišťují přesnost.
Vynikající přední brzdový systém
Imperiale 400 je vybaven výkonným předním brzdovým systémem s 300mm kotoučem s dvoupístkovým plovoucím třmenem. Toto uspořádání poskytuje výjimečný brzdný výkon a kontrolu, což zajišťuje bezpečnost jezdce i v náročných podmínkách. Paprsková kola dále umocňují jeho klasický vzhled a zároveň nabízejí odolnost.
Pohodlné zadní odpružení a klasický design
Zadní část modelu Imperiale 400 se může pochlubit dvojitými tlumiči s nastavitelným předpětím, které zajišťují pohodlnou jízdu v různých terénech. Klasický design doplňuje chromovaný výfuk a zadní svítilna, které umocňují jeho vintage vzhled a zároveň poskytují funkčnost a styl.
MOTOR
OBJEM 374 cm3 VRTÁNÍ A ZDVIH ø72.7×90 mm KOMPRESNÍ POMĚR 8.5:1 VÝKON 15.5 kW at 5500 r/min MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 29Nm/4500 r/min ZAPALOVÁNÍ TCI STARTÉR Elektrický MAZÁNÍ Tlakové mazání PALIVOVÝ SYSTÉM EFI TYP SOHC, 1-válcový/4-taktní/2-ventilový motor CHLADÍCÍ SYSTÉM Vzduch
PŘEVODOVKA
Koncový převod řetěz Typ spojky Mokrá vícelamelová Převodovka 5ti stupňová
PODVOZEK
Přední brzdy kotouč, 300 mm Zadní brzdy kotouč, 240 mm Kolo přední Metzeler, 110/70-17 Kolo zadní Metzeler, 150/60-17 ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dual shock, 55.5 mm PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ 121 mm
ROZMĚRY
Suchá hmotnost 197 kg palivová nádrž 12 l Světla výška 165 mm Celková délka 2170 mm Celková šířka 820 mm Celková výška 1120 mm Výška sedadla 780 mm Rozvor 1440 mm Maximální zatížení 190 kg Baterie 12V8Ah
Fotogalerie
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
Pokročilá nastavení
Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.