Leoncino patří mezi nejikoničtější modely v nabídce Benelli. S příchodem nového Leoncino Bobber 400 se tato řada rozšiřuje o nový koncept, který vznikl v Centro Stile Benelli. Nádrž o objemu 15 litrů, typická pro Leoncino, dodává motocyklu nízký a agresivní profil. Sošné tvary motorky doplňuje oddělené jezdecké sedlo a krátká hliníková záď, která spojuje styl a funkčnost a podpírá sedlo spolujezdce bez dodatečných rámů. Vysokoprofilové pneumatiky (přední: 130/90-16", zadní: 150/80-16") a zrcátka na koncích řídítek zdůrazňují sílu a solidnost typickou pro bobber styl. Nízké umístění registrační značky a štíhlý LED světlomet navíc přispívají ke kompaktnímu vzhledu motocyklu.
Design a technické vlastnosti
Jedním z hlavních designových prvků Leoncino Bobber 400 je vzduchový filtr umístěný na pravé straně, který přidává na výraznosti a charakteru motocyklu. Leoncino Bobber 400 je prvním modelem značky Benelli vybaveným dvouválcovým motorem ve V s úhlem 60°. Tento motor o objemu 384,5 ccm je vybaven chladicími žebry na hlavách válců, což kombinuje klasický vzhled s moderní technologií kapalinového chlazení. Výkon motoru dosahuje 26 kW (34,5 k) při 8 000 ot./min a maximální točivý moment je 36 Nm při 4 500 ot./min. Pohon zajišťuje řemen.
Podvozek a jízdní vlastnosti
Rám je tvořen ocelovými trubkami a deskami ve dvojité kolébce, což je pro bobbery typické. Zadní kyvné rameno je propojeno s dvojitým tlumičem. Na přední straně je teleskopická vidlice Ø 35 mm spojená s plovoucím brzdovým třmenem a kotoučem Ø 240 mm. Sedlo ve výšce 730 mm, posunuté stupačky a široká řídítka zajišťují pohodlí při delších jízdách i klikatých cestách. Pro bezpečnou a plynulou jízdu je Leoncino Bobber 400 vybaven systémem TCS, který lze snadno ovládat na pravém spínači.
Barevné varianty a dostupnost
Leoncino Bobber 400 bude dostupný od roku 2025 ve třech barevných variantách: Desert Tan, Midnight Black a Onix Grey.
Tradice Benelli
Značka Benelli, založená v roce 1911, pokračuje v tradici kombinování inovace a vášně. Od roku 2005 je součástí Qianjiang Group, která je jedním z největších výrobců dvoukolových vozidel v Číně, a od roku 2016 patří do skupiny Geely Holding Group.
MOTOR
OBJEM 384,5 cm3 VRTÁNÍ A ZDVIH Ø60,0 x 68,0 mm mm KOMPRESNÍ POMĚR 11,8:1 VÝKON 26,0 kW (35,4Cv) @ 8000 rpm MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 36 Nm (3,67 kgm) @ 4500 rpm STARTÉR Elektrický MAZÁNÍ Tlakové mazání PALIVOVÝ SYSTÉM EFI CHLADÍCÍ SYSTÉM Kapalina
PŘEVODOVKA
Přední brzdy Kotouč Ø300 mm se čtyřpístkovým axiálním třmenem a ABS. Zadní brzdy Kotouč Ø240 mm s plovoucím jednopístkovým třmenem a ABS. RÁM Ocelový rám PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ USD vidlice, 125 mm ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dual shock Kolo zadní 150/80– 16 M/C (71H) Kolo přední 130/90– 16 M/C (67H)
PODVOZEK
palivová nádrž 15 l Světla výška 165 mm Celková délka 2170 mm Celková šířka 800 mm Celková výška 1090 mm Výška sedadla 730 mm Rozvor 1520 mm Maximální zatížení 180 kg Suchá hmotnost 165 kg
ROZMĚRY
Převodovka 6ti stupňová Koncový převod Řemen Typ spojky Mokrá vícelamelová
Fotogalerie
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
Pokročilá nastavení
Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.