Model TRK 502 je nejprodávanější motocykl v Itálii v letech 2020, 21, 22, 23.
Specifický design přední části s ochranou proti větru
Benelli TRK 502 má působivý design přední části, který kombinuje estetiku s funkčností. Velké čelní sklo poskytuje vynikající ochranu proti větru, takže dlouhé cesty jsou pohodlné. Integrované chrániče rukou zajišťují ochranu rukou před povětrnostními vlivy, zatímco charakteristické dědictví designu TRK vyniká v každém detailu.
Výkonný motor a robustní rám
Benelli TRK 502 je poháněn robustním dvouválcovým motorem o objemu 500 cm3, který poskytuje plynulý a spolehlivý výkon pro jízdu po městě i dlouhá dobrodružství. Robustní rám poskytuje vynikající stabilitu a oporu a zajišťuje bezpečnou jízdu v jakémkoli terénu. Konstrukce je ukázkou snahy společnosti Benelli o dokonalé inženýrství.
Ergonomická řídítka a pokročilý přístrojový panel
Benelli TRK 502 má ergonomickou konstrukci řídítek, která zvyšuje pohodlí a kontrolu jezdce. Pokročilý přístrojový panel poskytuje všechny důležité informace na první pohled, takže budete informováni a soustředěni na cestu před vámi. Toto nastavení zajišťuje bezproblémový zážitek z jízdy a kombinuje pohodlí se špičkovými technologiemi.
Vysoce výkonný přední brzdový systém
Benelli TRK 502 je vybaven vysoce výkonným předním brzdovým systémem s dvojitými kotoučovými brzdami. Tato konfigurace zajišťuje vynikající brzdný výkon a kontrolu, což jezdci poskytuje jistotu, že zvládne jakýkoli stav vozovky. Robustní přední vidlice zlepšují stabilitu a ovladatelnost, takže každá jízda je plynulá a bezpečná.
Zadní kolo a stylový výfuk
Benelli TRK 502 má odolnou konstrukci zadního kola, která zlepšuje trakci a stabilitu. Stylový výfukový systém nejen působivě vypadá, ale také zajišťuje optimální výkon a zvuk. Tato kombinace estetiky a funkčnosti podtrhuje pozornost, kterou Benelli věnuje detailům, a závazek ke kvalitě.
MOTOR
OBJEM 500 cm3 VRTÁNÍ A ZDVIH ø69×66.8 mm KOMPRESNÍ POMĚR 11.5:1 VÝKON 35kW at 8500 r/min MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 46 Nm/6000 r/min TYP DOHC, 2-válcový/4-taktní/8-ventilový motor ZAPALOVÁNÍ TCI STARTÉR Elektrický MAZÁNÍ Tlakové mazání PALIVOVÝ SYSTÉM EFI CHLADÍCÍ SYSTÉM Kapalina
PŘEVODOVKA
Koncový převod řetěz Typ spojky Mokrá vícelamelová Převodovka 6ti stupňová
PODVOZEK
Přední brzdy duální kotouč, 320 mm Zadní brzdy kotouč, 260 mm RÁM Ocelový rám ZADNÍ ODPRUŽENÍ Mono shock, 40 mm Kolo přední 120/70-17 Kolo zadní 160/60-17 PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ 140 mm
ROZMĚRY
Suchá hmotnost 210 kg palivová nádrž 20 l Světla výška 190 mm Celková délka 2200 mm Celková šířka 915 mm Celková výška 1450 mm Výška sedadla 835 mm Rozvor 1505 mm Maximální zatížení 175 kg Baterie 12V8Ah
Fotogalerie
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
Pokročilá nastavení
Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.